2010. december 17., péntek

Narancsos zeller-répa saláta

Finom, harsány színű saláta. Az egyszerű sült csirke - rizs párost hivatott feldobni. Sikerült.

Hozzávalók (2-3) adaghoz
főétel mellé:

  • 3 kisebb répa
  • ökölnyi zellergumó negyede
  • egy narancs
  • só, bors
  • egy evőkanál olívaolaj
  • esetleg kevés méz
Elkészítés:
  1. A megtisztított zöldségeket nagyobb lyukú reszelőn lereszeltem.
  2. A narancsot félbevágtam, egyik felét kifacsartam, félretettem.
  3. A narancs másik feléről a fehér hártyát letisztítottam, majd a gyümölcshúst apróra vágtam.
  4. A narancsléből pici sóval, borssal, kevés olívaolajjal öntetet készítettem. Ha a narancs nem elég édes, kerülhet bele kevés méz is.
  5. Az öntetet a zöldségeket és a narancsot összekeverjük, majd hűtőben legalább egy órát állni hagyjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése