2010. december 3., péntek

Bundáskenyér és hópihék

Az első hóval együtt megérkeztek az első hópihék is, amik most gyöngyből készültek. Lehet belőlük karácsonyfadísz, de adventi dekorációként vagy ajándék(kísérő)ként is szolgálhatnak.
A kék csillag drótvázas, a rózsaszín és bronz gyöngyös rézdróttal készült. A harang és az angyalka is saját minta, mindkettőt drótra fűztem.
A hideg reggelhez szerencsére némi szabadidő is társult, így elkészülhetett egy nagyon finom bundáskenyér változat is. Cserélhető sütőlapos szendvicssütő gofri formáját használtam. Így könnyű sütni és a takarítás is gyorsan megy. Arányokat nem írok, nagyban függ a tojások méretétől és a sütőlap méretétől.
Kellett hozzá:
  • tojás
  • kevés tej (minden tojáshoz 1-1,5 evőkanállal)
  • pici só
  • szikkadt kenyérszeletek (legegyszerűbb a kisméretű toastkenyér használata)
Így készült:
  1. A gofrisütőt bedugtam, hogy elkezdjen melegedni. A kenyereket akkorára vágtam, hogy illeszkedjenek a sütőbe. A maradékból készülhet kenyérkocka levesbetétnek vagy salátára.
  2. A tojásokat a sóval és a tejjel elhabartam és beáztattam a szeleteket, majd a gofrisütőben megsütöttem.
Ki hogy szereti, nekem meleg tea és paradicsom járt mellé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése