2011. július 4., hétfő

Variációk meggy fagyira (VKF! 43. késve)

Még múlt héten készült háromféle meggy fagyi, majd jól el is felejtődtek, a szép áprilisi időben. Nagyon egyszerű gyümölcsös, nem főzött fagyikkal próbálkoztam eddig, ez is ilyen. A variációk az ízesítésben vannak.

Hozzávalók:
  • 3dl magozott meggy
  • 15 dkg cukor
  • 1/2 l tejszín
  • 4-5 kocka étcsoki
  • 1 csapott ek mák.
Elkészítés:
Kb. 3 dl magozott meggyet leturmixoltam, majd megcukroztam kb. 15 dkg cukorral. Kicsit állni hagytam, majd belekevertem fél liter tejszínt. A masszát három kis tálkába tettem és itt követtem el az ízesítést. Az egyik tálkába került 4-5 kocka étcsoki lereszelve, a másikba egy csapott evőkanálnyi mák. Mivel nincs fagyigépem, így mélyhűtőbe tettem és időnként átkevertem. Mielőtt megesszük, ki kell venni, hogy kicsit felolvadjon és adagolható legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése