2011. május 16., hétfő

Vegyes saláta fűszeres tokaji bazsalikomos borecettel

Beneveztem a tokaji borecetes receptpályázatra. Ma érkezett meg a csomagom, benne 5 kis üveg borecettel. Elsőként a bazsalikomosat próbáltam ki egy salátaöntetben.
Ugyanazt az öntetet használtam, amit az amerikai káposztasalátára szoktam tenni, de most a bazsalikomos ecetet használtam és kevés aprított bazsalikomlevéllel is kiegészítettem.
Hozzávalók az öntethez:
  • 2 ek tokaji bazsalikomos borecet
  • 2 ek porcukor
  • 2-3 ek majonéz
  • egy kis pohár tejföl
  • néhány levél bazsalikom
Ami belekerült:
  • negyed csirkemell sütve
  • 2 főtt tojás
  • néhány levél saláta csíkokra vágva
  • 2 paradicsom
  • 2 retek
  • 1/2 doboz konzerv kukorica
  • 2-3 újhagyma
Az öntet hozzávalóit egy kis tálban kikevertem, a bazsalikomlevéllel ízesítettem, majd az egészet összeforgattam a falatnyi darabokra vágott zöldségekkel, tojással és hússal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése